Kocam ailemden ayrılamam diyor ve halen ailesinin evinde yaşıyoruz. Evde 3 kardeşi daha bizimle beraber yaşıyor. Bu normal mi?

Annesi, babası, üniversiteye giden 3 erkek kardeşi ile beraber aynı evde yaşıyoruz. Kocam ailemden ayrılmak istemiyorum diyor. Evin tüm işlerini bana yaptırıyorlar ve herkese hizmet etmek zorunda kalıyorum. Ayrıca ikimiz de çalışıyoruz ve kocam maaş kartlarımızı babasına verdi. Aile ekonomisini babası yönetiyor. Babası bizden aldığı paranın çoğunu diğer çocuklarına harcıyor ama kocam hiç ses etmiyor. Bu normal bir durum mu sizce?

Kocam ailemden ayrılamam diyor ve halen ailesinin evinde yaşıyoruz. Evde 3 kardeşi daha bizimle beraber yaşıyor. Bu normal mi?
Cevapla