Açılmak istiyorum ama ailem izin vermiyo napmalıyım?

1 yıldan fazla suredir kapalıyım basta ağır bi aile baskısıyla kapandım ve ilk gunden beri hiç istemiyorum tam hatırlamıyorum ama 1. yılımı doldurduktan sonra ailemle bu durumu bi çok kez paylastım cok agır tepkiler aldım fazlasıyla psikolojimi bozdu sureklı kendimi yiyip bitiriyodum aileme nası anlatırsam hangi bakıs acısından anlatırsam anlatayım izin vermiyolar buyuk karsı cıkıyolardı abimle teyzelerımle dayımla ve cogu kısıyle paylastım ama ne kadar konusurlarsa konussunlar nafile bazen bos ver izin alma senin hayatın ve evlatlarısın elbet afferderler diyorum ama yok içim el vermiyo onların izniyle yapmak istiyorum bi kere binada basımı acarak eve girdim ne dicekler diye ama o gun cok kotuydu ben boyle olmasını ıstemıyorumkı nıye acılıyorum dıye ailemle aram bozulsun dogru duzgun ısın verseler işte napmam lazım sıkıldım artık aylardır ugrasıyorum ama bı turlu cozemıyorum en sonunda ıcıme gomdum bu konuyu kımseyle paylasmamaya konusunu acmamaya basladım cunku artık o kadar agrıma gıdıyokı konusu acıldıgı anda ağlamaya baslıyorum kendı ıcımde kendımı yıyorum

Açılmak istiyorum ama ailem izin vermiyo napmalıyım?
Cevapla