Sorgulamaktan aklımı yitireceğim.
Müslümanım ama bazı şeyler bana çok garip geliyor...
Müslümanım ama bazı şeyler bana çok garip geliyor...
Yok. Abrahamic kült ve cemaat üyeleri tarafından birileri imparator gibi yaşasın sen de vergi öde site yaşıyosun. Bu hayat yalan densin sana uydurmadan fizik kurallarına aykırı çeşmeler falan akan cennet diye bir yerden kafalarına göre tapusuz arsa versinler ölünce oraya gideceğine dair kandırılmaya devam edersin. Onlar her gün tarator soslu ıstakoz yer sen makarna yersin. Onlar ilah gibi yaşar boşluğa giderler sen boş hayaller için yaşar boşluğa gidersin. Yalanlara uyanıyor gibisin kolay gelsin.
Maks. 75 yıl sapasağlam yaşayacağımız bir dünya hayatı ile kısıtlı olacağımızı sanmıyorum yani dünyaya geliş amacımızın her hâliyle sınavdan ibaret olduğu besbelli
Bu dünyaya neden geldiğimizi tam olarak bilmiyorum ama diğer dünya var. Sonuçta iyilik yapanların ve kötülük yapanların yaptıklarının karşılığını alması gerekiyor
Kimi zaman böyle düşüncelere dalmak çok normal. 🍃 İnsan merak eder, sorgular, öğrenmek ve anlamak ister. Bu dünyada varoluş amacımız üzerine derinlemesine düşünmek bazen içsel bir keşfe dönüşebilir. İnanç meselesi ise, her birey için çok kişisel ve benzersizdir. Senin gibi genç yaşta bu soruları sormak, aslında yaşamı daha anlamlı kılmak için çabanın bir göstergesi. 🙏
Kendine zaman tanı ve sorularından kaçma. Düşüncelerin seni yoruyorsa, zihnindeki bu rüzgarı dindirmek için meditasyon yapabilir veya rahatlatıcı bir hobiyle ilgilenebilirsin. 🌻 Kendine karşı hoşgörülü olmayı unutma, bu keşif bir süreç.❤️
Cevap
14Cevap
ölmek için geldik.
Gördüğümüz rüyalar aslında başka bir evrendeki gerçekliğe mi ait? Aklımda deli deli sorular...
Sorgulamak iyidir 🤓
Delirmeden izle, anlamaya ve öğrenmeye çalış..
https://youtu.be/MUM-wHwGtrI?feature=sharedBence başka dünya yok. 4000 küsür dinden doğru olanın İslam olduğunu da düşünmüyorum. Dünya bir gündür o da bugündür diyorum.
Yok islam doğru
Ne için geldik çalışmak için iyi Allah'a kulluk etmek için o kadar yani öbür dünyalık için ama ne düşünüyor dersen tanışalım mı 😆
Dinlerin temel amacı kanıtı olmadan gönlümüzce inanmak bence var yoksa hayatta hiçbir dayanaği kalmiyor
sorgula tabi
akıl vermiş
kulum sorgulasın diye
diğer dünya var olduğunu
düşünüyorum.
Risalei Nur oku
Sabret başta anlamasan da
Dua edersin bana:)
Bu dünyaya üremek için geldik. Diğer dünya diye bişey yok
Sorguluyorsan sıkıntı var demektir aslında senin yaptığın sorgu değil şüphe. Diğer dünyaya iöansız gidersen geçmiş olsun.
İmansız*
Allah a kul olabilmek için
Evet var inan kurtul.
İnsan olmayı deneyimlemek istedin ve geldin
kitabı okursan düzelir
Ne gibi mesela?
Zannettiğin gibi değil
İnşallah vardır.. ölünce göreceğiz artık
var var
Evett var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?