Kızlara zorlu ve zorunlu askerlik gelmeli?

Empati yapabilmeleri ve özgürlüğün önemini anlamaları açısından bu çok önemli bence. İnsan askerde en çok özgürlüğün değerini anlıyor. Dört duvar arasındakilerle empati yapıyor. Kızlara bu gelse merhametlenir, eli değdi diye bir erkeğin 10 sene yatmasını istemezler mesela. Değil mi?

Kızlara zorlu ve zorunlu askerlik gelmeli?
Cevapla