İnsanlarda ahlak olmaması sonuna kadar okuyun?

İnsanlar ezileni korumuyor sürekli bu laf sokma yarışı sürekli lanlı lunlu konuşma ameke bilmem ne biri internette mesela 138 sektiriyor bilerek bırakıyor bazıları 70 yaptın bile diyor bilerek bıraktığını mal mal anlamıyorlar ben 300 yaptım seni geçerim bilmem ne adam bilerek bırakıyor sonra oturuşunu beğenmiyor laf atıyor kendi kendine gıcık kapıyo birine laf atıyor yok şunu gasp edek yok bunu gasp edek yok şuna şöyle koydum yok buna böyle koydum ağzına geleni direk söylüyorlar sürekli akılları birini hizaya getirmede kavgada biri senin verdiğin selama cevap vermedi diye kaba diyo ne alaka olgun insan konuşmayan insandır zaten ayrıca bu insana durduk yere iyi kötü laf söylemek selam vermek yanlış herkes senin konuşmanı sohbetini çekmek zorunda değil bana göre tanımadığın insana herhangi bişey demem insanlık olarak yanlıştır illa tanıdığın olması lazım kim olduğunu bilmediğin biri belki çok iyi biri olabilir zihinsel engelli falan yani neyse ağzınla kuş tutsan insanlar ben bundan iyiyim bu kim diyo nefes alsan rahatsız olup kıl kapıp laf atıyo mal mal hala insanların ezici çoğunluğu ateist olamıyo evrimi reddediyor ciddi olamıyor sürekli dalga geçme gülme hali var yolda giderken arabayla gezerken bin kişiye laf atıyor ayı falan bilmem ne diyo insanlar şu insan şunu yapsada bi havlasam diyo en ufak hatada abartılı tepki veriyo orantılı asla vermiyo dünyayı kurtarsan insanlar olmuycak bi açık buluyo bişey diyo herkes ırkçı milliyetçi dinci yobaz gelenekçi zayıfı eziyor kimseyi korumuyor kadın erkek arasındaki en ufak şeyi cinselliğe bağlıyor canım canım astroloji kara kedi uğursuz siyah perde uğursuz gibi saçma şeylere inanıyor zengin fakir ayrımı yapıyor köylü diye aşağılıyo ben şahsen solcu feminist Marksist Leninist feminist ateist biriyim tanımadığı birine ilk defa gördüğü birine bile düşmanı gibi sataşmaya laf atmaya başlıyo 10 laftan 9 u bu kim skrim Ameke ben bunu ezerim bu lavuk kim

İnsanlarda ahlak olmaması sonuna kadar okuyun?
Cevapla