Erkekler neden kız konuşunca hoşlanıyor sanıyor?

Sınıfımın çoğu erkek. Kimle konuşsam sürekli övmek vs flörtleşmeye çalışıyor. Ben teşekkür edip normal sohbet etmeye çalışıyorum, o hala devam ediyor. Ben de umut vermemek için kimseyle konuşmuyorum. Hiç arkadaşım yok bu yüzden. Neden normal arkadaş olunmuyor? Erkekler neden her konuşan kız benden hoşlanıyor diye düşünüyor?

Erkekler neden kız konuşunca hoşlanıyor sanıyor?
Cevapla