Merak ediyorum evlenebileceginize inanıyor musunu iyi insan umudu var mı icinzde?

Son bı kaç yıldır kadınların hayatları giyim tarzları olsun sevgilileriyle tatile gidip bekarken aynı evde karı koca iliskisi yaşamaları bana itici geliyor herkesin kendi hayatı ama yanlış geliyor yinede.

Erkeklerin Cluplarda gezip hep içen arkdas ortamlari olmasi sürekli kız çevrelerinin çoğalması zerre olgunluk göremiyorum mesela adam 30 yaşında hala işine gücüne bakmak yerine nerede kız var kullansam nerede kim var yiyiyssem eklesem diye düşünüyor

Evlilerin dahi sevgilileri var yillardr sevgilim yok bekarim birde yani nasıl yapıyorlar buluyorlar anlamış değilim benm telefonum calmiyor bile hiç boş boş video izliyorum bazen film bu kadar saçma sapan hayatlar ünlü olma çabaları terbiyesiz gereksiz konuşmalar migdem bulandı bu devrin insanlarından ne olcak halimiz blmiyorum

Merak ediyorum evlenebileceginize inanıyor musunu iyi insan umudu var mı icinzde?
Cevapla