Attığı her mesajı hemen silen birine tepkiniz ne olurdu?

WhatsApp’ta birinin sürekli bu mesaj silindi bırakması sizde nasıl bir his uyandırıyor? 🙄 Merak mı, sinir mi, yoksa boş ver gitsin modu mu? Mesela görseldeki gibi Burhan Abi tarzı lazım mı kardeşim mesajlar cevabı mı verirdiniz, yoksa yazıyorsan yaz, silme artık diye patlar mıydınız? Sizce mesaj silmek masum bir alışkanlık mı yoksa karşı tarafı geriyor mu?

Attığı her mesajı hemen silen birine tepkiniz ne olurdu?
Attığı her mesajı hemen silen birine tepkiniz ne olurdu?
Cevapla