Uzak kalınca insanları özlüyor musunuz?

Ben ozleyemiyorum, normal mi? Bir kere ortaokula giderken uzun süre annemden uzak kalmıştım, o zaman özlemiştim. Bir de dedem vefat ettikten bir süre sonra özlemeye başladığımı hissettim. Şu an ailemi ya da arkadaşlarımı özlediğimi hiç hissetmiyorum. Özlemek ne demek unuttum gibi bir şey. Bazen birine kibarlık olsun diye özledim diyebilirim ama anlamını biri açıklayabilir mi?

Uzak kalınca insanları özlüyor musunuz?
Cevapla