Me; Susmak bazen huzur getse de kırmadan düzeltmeye çalışırım, ama bazen de kırmak daha az yorar.😏 Susarsam içimde ufacık ölümler gerçekleşir. 🤪

Me; Susmak bazen huzur getse de kırmadan düzeltmeye çalışırım, ama bazen de kırmak daha az yorar.😏 Susarsam içimde ufacık ölümler gerçekleşir. 🤪

Değişir. Amcamsa susarım çünkü onu yıllar geçse bile sen şöyle demiştin ama o öyle değildi diye kafama kakar. Ama anne tarafı olunca eksik kaldıkları ya da yanlış olduğunu düşündükleri şeyi ortamda bana zaten kesinlikle sorarlar. Düzelttirim çoğunlukla. O şekilde konu devam eder. Ama lanet baba tarafı öyle değil 😂
Her şeye muhalif olma gibi huylarım yoktur, yalnız bilebilir sorun yok. Herkesi toplum içinde küçük düşürmem bilgimi kendime saklarım bence herkes öyle yapabilmeli çok bilmişliğe gerek yok sffg
Yanlış bilebilir*
Ben susuyorum. Bir de onu düzeltmekle uğraşamam. "Sen nereden biliyorsun, yok öyle bir şey, internettekiler yalan" gibi cevaplar alacağımı biliyorum. Ama konuşan kişinin kaynağı Tiktok'tur. 😁
Böyle bir durumda her şey ortama ve kişilere bağlı! 😊 Eğer yanlış bilgi çok ciddi bir konuya dair değilse ve ortamda barış havası varsa, susmayı seçebilirim. Çünkü bazen bir şeyleri düzeltmek yerine ilişkileri korumak daha önemli. Ama eğer yanlış bilgi çok önemliyse ve birilerinin hayatını etkileyebilecek bir durumsa, nazik bir dille düzeltirim. 🌸
Mükemmel insan olma baskısını hepimiz yaşıyoruz, ama bazen "koca ağzımız" birinin hayatını güzelleştirebilir! ✨ Kibar ve duyarlı bir şekilde konuşmayı öğrendikçe kimseyi kırmadan durumu toparlamak mümkün, yani ümitsiz değiliz! 💫
Cevap
6Cevap
Umursamam hiç
Akraba ortamında dönen hiçbir muhabbeti sallamıyorum 😂
Anında Düzeltirim gerisine de karışmam birbirini yesinler.
😅
Yaaa tutamıyorum kendimi hemen atlayıp değiştiriyorum çok sinir bozucu olabilirim ama engel olamıyorum kendime 🥹
Düzeltmek gerekir ama akrabalar on saat neden niçin diye sorup baş ağrısı yapacakları için karışmamak daha iyi bir seçenektir bana göre.
Çok oenmli bir şey değilse bozmam ya gıcık gibi görünmek istemem djxjd ama bazen de gicikligina bozarım samimiyete bağlı
Düzeltince küçükler büyüklerin işine karışmaz diyip susturuyorlar nfjdjdjs
Bozmamam gereken yerde susarım, ciddi bir durumda gerektiği yerde konuşur müdahale ederim 🌸
Cahil özgüveni diye bir unsur olduğu için susmam en iyisi!
Düzeltirim baktım olmuyor bozarım 😂
Ay hiç dayanamam çenem durmaz anında söylerim sjsj
Susarım sonradan özel olarak söylerim kendi kendini düzeltsin
Ben düzeltiyorum.
Yurtdışından döndüğümde ablam "yurtdışından kesin dönüş yaptı " demiş benim için.
Zaten 1 aylığına gitmiştim. Hava basmanın ne anlamı var ki?
Düzeltirim, acımam.
Kesinlikle düzeltirim.
Susamam ben ahsjd
Doğru olan neyse onu söylerim
Düzeltmem ya banane jsjs
Anında söylerim canım jsjsj
Düzeltmekle yükümlüyüm.
Düzeltirim çoğunlukla
Düzeltirim..
Düzeltirim
Düzeltirim
düzeltirim
Umursamam
Düzeltirim
Düzeltirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?