Eşim çalışmamı istemiyor. İşinden istifa et ve ev hanımı ol diyor. Bu devirde kadınların çalışması sakıncalı diyor. Haklı mı sizce?

Eşim çalışmamı istemiyor. İşinden istifa et ve ev hanımı ol diyor. Bu devirde kadınların çalışması sakıncalı diyor. Haklı mı sizce?
Cevapla