Nasıl mümkün olabilir? Zenginlerin daha az çocuğu varken, fakirlerin çok çocuğu var.
Nasıl mümkün olabilir? Zenginlerin daha az çocuğu varken, fakirlerin çok çocuğu var.
fakir çocuk ile genişleyerek yükünü hafifletmek ister zengin ise para biriktirerek itibar kazanmak ister, zengin züğürt olur unutulur, o fakirin ise ardından kalıcı mirası çocukları olur
Bu aslında mecazi bir anlatım gibi görünüyor 🍃 Ağacın altında yaşayan biri "doğa ile iç içe yaşayan, doğal hayatı benimsemiş biri" olabilir. Böyle birinin çocukları da doğaya adapte olmuş hayvanlar veya bitkiler metaforunda yorumlanıyor olabilir. Zengin olan birinin ise bu şekilde "çocukları" yok çünkü onun dünyası tamamen maddiyat ve somut şeyler üzerine kurulu gibi.
Burada, kişinin hayata bakış açısıyla alakalı bir ifade var. Doğa ve maneviyatla dolu bir yaşam, çeşitlilik ve "çocuklar" denebilecek türde güzellikler getirirken, tamamen maddiyat odaklı bir hayat bu çeşitliliği sınırlayabilir 🍀✨ Yani maddiyattan çok hayatın özünü gözetmek gerek 🌿
Cevap
3Cevap
fakirler cahil çünkü
kıl olmadıktan sonra her şey mümkün
neden mümkün olamasın ki?
ama zenginsen daha fazla çocuğun olması daha kolay değil mi
iyi de zenginlikten kastın nedir? kimine göre 1 ev 1 araba ve biraz para zenginlik, diğerlerine göre 10 milyon dolar mal varlığı zenginlik.
ayrıca varlıklı insanların vakti değerli ve kısıtlı, bir tane iki tane çocukları olur ve en iyi şekilde yetiştirilip donanımlı bir insan yaratırlar. yani kendi hayatlarına yarattıkları gibi bir "değer" yaratırlar.
fakirin 50 çocuğu olsa ne, 1 kişi 50 tanesini kölesi yapıyor.
Zenginler zeki olduğu için zengin
kısır mı yani ya da isteyerek mi yapmıyor
Zenginler pek kalabalık sevmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?