Neden kimse tanıdığımız gibi kalmıyor ya zmnla değişiyor?

Kimse tanıdığım gibi kalmıyor bir gün bakıyorum sıcacık, bir gün bakıyorum buz gibi... ey insanoğlu yaa mevsimler gibisin. ya da bukalemun mu demeliyim bilemedimm?

Neden kimse tanıdığımız gibi kalmıyor ya zmnla değişiyor?
Cevapla