İnsanlar birbirlerini elini tutmadan veya sarsarılıp öpmeden tanıyamaz mı?

Hayatıma aldığım insanlara temasta bulunmak istemediğimi çünkü inancım gereği bunun günah olduğunu söylediğimde askerlik arkadaşı mısınız, elini tutmakta ne var diyenler oluyor. Ne varı günah olması yani Müslümansak eğer bunun normal kabul edilmesi gerekiyor. Ha isteyen tutar kendi bileceği iş, herkesin kendi hayatı, kendi günahı ama bunu yapmayanı da yadırgamak (Müslümanlar için soylüyorum) çelişkili bir durum. Zaten mantıken de bir insanı konuşup görüşerek tanırsınız. Temas ederek değil.

Güncellemeler
10 ay
Ben soruyu karşı cinsi tanımak anlamında sormuştum yani aşk ilişkileri
İnsanlar birbirlerini elini tutmadan veya sarsarılıp öpmeden tanıyamaz mı?
Cevapla