İnsanlar emekçilere karşı neden bu kadar saygısız?

Müşteri temsilcisi yazılı kanaldayım. Bazıları o kadar saygısız ve emirli konuşuyor ki hem insanın modunu düşürüyor hem de karşıda ki işlem sağlamak istemiyor. Şirketin kurallarını biz koymuşuz gibi davranıyorlar
İnsanlar emekçilere karşı neden bu kadar saygısız?
Cevapla