Kötü İnsan yoktur, Zulme uğrayan insan vardır?

2023 de bir kızla sanaldan konuşuyorduk bı zaman sonra samimi olduk ve ondan hoşlandım, biraz ima etmeye çalıştım ve Arkadaş olarak görüyorum dedi iyi birisin diyip engelledi. İyi olmanın yanlış bir şey olduğunu hissettim ve o günden beri İyilik kelimesinden nefret ediyorum. Yani artık zorlasalar bile iyi olamam. İçimdeki tüm safliği ve temizliği Bir kelime aldı...
Kötü İnsan yoktur, Zulme uğrayan insan vardır?
Cevapla