Çevremde gördüğüm kadarıyla kadınlar bundan çok keyif alıyor. Acı çekmek yıllarca kadınlara aşkı hatırlattığı için sanırım bu tarz ilişkilerden kadınlar gitmiyorlar.
Sonu malum, şiddet ve ölüm.
Çevremde gördüğüm kadarıyla kadınlar bundan çok keyif alıyor. Acı çekmek yıllarca kadınlara aşkı hatırlattığı için sanırım bu tarz ilişkilerden kadınlar gitmiyorlar.
Sonu malum, şiddet ve ölüm.
Böyle illa vardır yoktur demiyorum ama bu demek değil ki bir erkeğin kadına şiddet uygulama hakkı olduğunu göstermez
Ki Emin ol böyle olan varsa anca %5 link içindedir belki daha az.
Daha çok korktukları için kadınlar mecbur kaliyo o ilişkide
Çevre toplum aile ölüm korkusundan dolayi
Kadının şiddet görmek istemesi de normal değil ama
Evet bu normal değil
Psikolojik bir şey bence
kim bun dan zevk alır genel fantezilerini anlatıyor gibi geliyorsun bana bazı kadınlar hak ediyor yalan yok bunu doğru kılmaz
İlişkilerde şiddet veya acı çekmenin bağlayıcı olduğu algısı tamamen yanlıştır ve sağlıksız bir düşüncedir. Hiçbir kadın acı çekmekten veya şiddetten keyif almaz. Ancak bazen toplumsal baskılar, maddi bağımlılık ya da duygusal manipülasyon gibi sebepler, kişilerin toksik ilişkilerde kalmalarına neden olabilir. Bu durum aşk ya da sevgiyle karıştırılmamalıdır. Kadınlar sevgi, değer görme ve saygı arar, bu hep böyle olmalı. Şiddet hiçbir ilişkide ne kabul edilebilir ne de bahane edilebilir 🙏🏻 Bu konuda farkındalık yaratmak çok önemli.
Cevap
2Cevap
Evet kizlar psikolojik siddet sever fiziksele de katlanir eger yapan alfa ise tabi. Ege beta ise sonu karakolda biter
Umit verip birakmak gerek ve ona acimamak lazim pesiňden kosup yalvardiginda engellicen falan o zaman asik oluyolar ama sadece chadlerde ise yarar bu da
Şiddet görülen bir ilişkiyi bitirmek kolay mıdır sizce?
Kafandan yazdığın kurgulara inanma işini bırakmanı öneririm.
Öyle ama, hep böyle olunca kazanıyoruz.
Psikolojik şiddet uygulayan p1çlerin hepsini geçmişte bıraktım. Bir daha da asla hayatıma giremezler. Öylelerinin de asla benimle şansı olamaz.
Kadını dostun gibi sevecek düşmanın gibi ölümüne kökleyeceksin ortası yok ötesini bilmem
Evet her kadın süründürülmeyi sever aksini kimse iddia edemez
Hayır kendileri bunu istiyor arzuluyor. İlgili erkek şefkatli erkek masallarına inanmayın günümüz kadınları sadece kaos ve dramayı arzuluyor
Bir kadın ne söylüyorsa aslında tam tersini arzular. Yaptıklarıyla söyledikleri asla birbirine tutmaz. Onu önceliğin yapmamalısın hayatının merkezine koymamalısn. Önceliğin her zaman işin, sporun ve Allah olmalı. Kalan vaktinde de onunla olmalısın ama her zaman değil sen de arada boşluk bırakıp onun sana gelmesini beklemelisin. Kadinlar muhtaçlık sezdigi erkekten soğur. Onu merak edermiş gibi davranma, kendne saygı duyduğunu göster, çerçeveni koru. O zaman kafası karışır anlam verememeye başlar. Kötü niyetli olduğunu sezdiğin an onu baska kadınlarla kıyasla kadinlar kiyaslanmaktan ve başka bir kadına tercih edilmekten nefret ederler
Karşındaki kadın düzgün bir hanımefendiyse yani bu enerjiyi aldıysan her daim düzgün konuş derim ama baktın gördün içinde o şeytanlık var lafını esirgemene hiç gerek yok
hayır şu zihniyetten çıkın
Hayır
ha yir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?