Kadına şiddeti devam ettiren aslında kadınların kendisi olamaz mı?

Mesela adam şiddete eğilimli ve kadın bunu beğenerek seçiyor. Bu beni korur diyor sonra kendisini dövdüğü zaman kadında kaygılar başlıyor. Halbuki adamın ne mal olduğunu bile bile seçmiş başta.

Her ne kadar erkekler, hükümet, yasalar bitirecek deseler de bence kadına şiddeti alttan alta artıranlar yine kadınlar.

Kadına şiddeti devam ettiren aslında kadınların kendisi olamaz mı?
Cevapla