Güncellemeler
10 ay
maddi eşitlikte aynı olması lazım mesela o atıyorum 30 alıyorsa ben yurtdışından mezunla pilotajdan mezun olup 300-350 bin alıyorum herseyden önce maddi eşitsizlik var bu ilerleyen zamandan sonrada sorun yaratır ve hayatlarımız tamamen farklı kategoride ben kasiyer olsaydım bimde bana bakar mıydı o kız tabikide bakmazdı. annemi acilen vazgecirmemiz gerek ona olan saygımdan dolayı kırmak ta istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Statü sahibi erkeklerin kadında statüye önem verdiği doğru ve haklı bir durum. Biz yapsak sıradan erkekler "ama biz statüye bakmıyoruz" diye bahane uyduruyorlar.
türkiyede cogu erkek statüye bakmıyor zaten evlenince bu onların kendi kaybı maalesef ki
Kendileri statü sahibi ise bakıyorlar bence. Erkeklerin tek farkı vasat olup da statü atlamak için daha yüksek statülü kadın aramıyor olmaları. Zaten bulsalar da komplekse giriyorlar.
Bunları annene söyle. statülü bir hanımefendi istiyorum diye; )
genel olarak su aralar evlilik düşünmüyorum ki gelde anlat hatuna dinlemiyor ki
Tabii üzerindeki baskıyı yok etmek istiyorsun sen de. yurtdışından biri ile görüşüyorum desen ne tepki verir onu dene.
Güzelce reddet sürekli söylesin ne olacak hahir dedikten sonra zorlayacak hali yom
Ne sığırmissin la sen o kadar meslek sahibi oldun annen mi buluyor daha sana ya sözünü dinleyen birisini bulursun ya da sana senin gibi hor bakan birisini bulursun ne fark eder bimde çalışınca beş para etmez mi oluyorsun
bimde calısan birinin psikolojisini kaldıramam ayrıca anneme saygımdan dolayı üzmemek için üzerine gitmiyorum he diyip tanışıyorum sonra muhabbeti kesiyorum
Reis ne işin var buralarda ya.
Eskiden kullanıyordum arada bir takılıyorum Şu an