Yalnızlık çok ağır bir şey degil mi?

Benim hiç arkadaşım yok dislandığım için ve iyi günde kötü günde çok üzülüyorum nereye gitsem herkes arkadaşı ile ben kütüphaneye gidiyorum tek dışarıda tek 4 5 yıldır yok ve büyük boşluktayim sosyal medyada herkes arkadaşı ile şeyler paylaşıyor ben yine yalnızım disarda gezen arkadaşları görünce sanki dayak atılmış gibi hissediyorum ağlıyorum pskloga gidiyorum elinden birswy gelmiyor pskyatrinin de elinden birswy gelmiyor ailem kimse Birsey yapamaz diyor gecen gün ağlamaktan gözüm şişti 1 saat agladim
Yalnızlık çok ağır bir şey degil mi?
Cevapla