Annem yüzünden hayattan zevk almıyorum. Ne yapacağım?

merhabalar ben 21 yaşındayım geçmişimde 4 sene önce ki ondan öncesinde çok büyük travnmalar yaşadım hayatım hala toparlanmış değil elimde kariyerim yok işim yok ailem düşman gibi davranıyor 21 yaşında birmyere gitmek için 1 hafta önceden izin alıyorum arkadaşlarıma bakıyorum üniversiteyi bitirmişler mezun olmuşlar tatile gitmişler vs çok özeniyorum. Erkek arkadaş yapmaya korkuyorum ailem yüzünden istediğim zaman buluşamamak ailenle tanıştıramamak çok kötü bir his neden bir insanın hayatımı mahvedeyim ki giyimime karışılmaz ama maddi ve manevi açıdan çok boşluktayım abime yapıldığı imkanlar bana sunulmadı annem ne kadar ayrımcılık yapmıyorum desede en çok abimi seviyor benden küçük 2 kardeşim daha var onlar benden bi tık daha iyi zorla iş yaptırıyorlar yapmak istemediğimde şiddete başvurabiliyorlar artık ne bir lise anılarım nede bir üniversite nede bir gençliğim kaldı ilerde sağlıklı bir aile kuracağımada inancım azaldı en büyük istediğim mutlu olmak gerçekten napıcam bilmiyorum çevremde arkadaşımda kalmadı annem yüzünden

Güncellemeler
10 ay
Evetttt yerleştirilemedim üniveristeye gider kututulum diyodumm ama yüzde yüz gelir dediğim yer gelmedi iş iş diye tuttuyolar lise mezunu olucakmışım da şöyleli böylelei ben okucam diyorum öyle boş bölüme para harcamam diyor
Annem yüzünden hayattan zevk almıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla