Abimle kavga ettik. Bana karışmaya hakkı var mı?

Bugün arkadaslarla dışarı çıkmıştık. Aksam 12 gibi eve geldim. Abim bagirdi çağırdı. Senin ne işin var gece yarısına kadar disarda, kız başına sokaklardasin haberim bile yok eve geliyorum evde yoksun. Başına bir iş gelse ne yapacaksın vs vs diyip durdu. Herkes sokaklarda ayrıca arkadaslarimla çıktım ne var bunda sen bana böyle karisamazsin dedim. Gayette karışırim. Seni koruyup kollamak bana düşer diyip duruyor allahim ya🤦‍♀️
Abimle kavga ettik. Bana karışmaya hakkı var mı?
Cevapla