Orjinal olarak doğup, kopya olarak mı yaşıyorsun?

Orjinal olarak doğup, kopya olarak mı yaşıyorsun?

Aynalardan kaçıyoruz hep aynalara doğru..

Kalıplara sığınıyoruz, yok mu bunun olur yolu?

Her insan tek kişilik olarak doğar. Ama çevre onu tek bir kalıba sokar.

Peki sen hala alışılmış ve kalıplaştırılmış dünyada sana öğretilen, emredilenle mi düşünüp yaşıyorsun, yoksa hiç bir gerekçeye bağlı olmayan, tamamen kendi iç sesini dinleyerek mi yaşıyorsun?

Orjinal olarak doğup, kopya olarak mı yaşıyorsun?
Cevapla