Ben ne yapıcam bana yol gösterebilecek olan var mı?

Üç aydır beraber olduğum çok sevdiğim biri var. Aileden maddi manevi hiçbir desteğim yok. Nasıl evlenicez demeye başladı kız. Çalışsan bile aile desteği olmadan çok sıkıntı yaşarız diyor. Çok da seviyoruz birbirimizi. Babamın bi 15 bin lira emekli maaşı var. Ben bu kızı çok sevmeme rağmen ayrılsam mı böyle durumda hayatım boyunca böyle bi kız bulamam. Hayatıma kimseyi almam ömür boyunca. Yani en azından kız zengin biriyle evlense acaba kötülük mü ediyorum.

Ben ne yapıcam bana yol gösterebilecek olan var mı?
Cevapla