Ne yapmalıyım nolursunuz bir yol gösterin?

Ben 7 yaşındayken annem babam ayrıldı beni babaannem dedem büyüttü evde de 2 tane bekar amcam vardı amcamlardan biri beni sürekli taciz etti dokundu VS ben bunu anneme babaanneme söyledim ama onlar kimsenin duymamasının iyi olacağını söylediler bende sustum ama kendi içimde hep ben mi hayalliyorum diyordum Nisan gibiydi sanırım amcamla telefonda bir konu hakkında konuşurken bana benimde sana yaptıklarımı hatırlıyor musun dedin de beynimden vuruldum adeta dedim ki demek ki yanılmamışım ondan sonra telefonlarını falan açmadım ondan sonra görüşmedik de hiç ama şu an evliyim ikiz bebeklerim var 2 buçuk yaşında ve bayramda babaannemlere gitcem eşimle oda orda olacak herkesin içinde napcam eline gitmezsem etraftakiler niye gitmedin diyecekler gitsem nasıl gidicem bilmiyorum çok kötüyüm napcamı bilmiyorum gitmesem babaannemlere herkes beni sorar neden gelmedi diye küser dedeler vs
Güncellemeler
+1 yıl
Bana çok pişmanım keşke o an Allah canımı alsaydı dedi şerefsizmişim VS dedi ama ben tekrar güvenemem ki
Ne yapmalıyım nolursunuz bir yol gösterin?
Cevapla