Ne yapmalıyım bana bir yok gösterin?

Arkadaşlar ben 1 buçuk sene önce evden kaçtım üvey babam bana taviz ediyordu 9 ay boyunca eski sevgilimin evinde durdum sonra o evden gittim Türkiye’ye gittim bu sefer annemden yardım isteyerek 9 ay boyunca Türkiye’de kaldım sonra geri annemin yanına geldim üvey babamda var evde ama kendimi iyi hissetmiyorum mutlu değilim bu evde evden gitsem bu sefer annem asla benimle konuşmaz sizce ne yapmalıyım kendime ev tutup hayatımımı yapmalıyım yoksa bu evde durup mutsuz mu olmalıyım gidemiyorumda annem üzülmesin diye ama bu seferde ben üzülüyorum
Ne yapmalıyım bana bir yok gösterin?
Cevapla