Kadın hakları saçmalığının getirdiği son nokta?

Bizzat çok yakından şahit olduğum bir olay. Boşanan bir çift. Bir tanede 7 yaşında kizları var. Kız annede kalıyor normalde. Baba haftada bir görüyor. Baba kızını görme gününde cafede yemek yemeye götürüyor. Kadın avukata babası kıza cafede cjnsel istijsmarda bulunmuş şikayetçiyim diyor. Hem hapis hem para tazminatı istiyorum diyor. Kadın beyanı eseas olduğu için adamdan hem tazminat alıyorlar hem adam 4 ay boyunca hapiste yatıyor. Kimse oradaki kameralara bakmaya tenezzül bile etmiyor. 4 ay sonunda dosyayı tekrar açıyorlar başka bir savcı bakıyor. Savcı cafeye gidip o tarihteki kayıtları istiyor. Adam kızıyla sohbet edip yemek yiyor sadece. Adamı serbest bırakıyorlar çocuk psikolog kontrolüne gidiyor bir kaç ay. Çocuk ağlayarak annesinin onu her gün dövdüğünü söylüyor. Vücudunun çeşitli yerlerinde morluk var. Kadında aynı şekilde soruşturma geçiriyor kadına hiçbir hukuki ceza verilmiyor sadece velayeti anneden alınıyor. Bomboş bir iftiradan 4 ay hapiste geçmiş bir ömür. Herşeyi geçtim bir insan böyle bir iftirayı nasıl atar ağzına nasıl alır? Şeytan bir kadının çocuğuna şiddet uygulayan bir kadının kötüye kullandığı bir yasa. Ve binlercesi daha böyle. Şaka gibi gelecek size belki ama bunların hepsi yaşandı. Tüm kadınlar kötüye kullanma sada iyiye kullananlar kadar kötüye kullananlarda olup insanların hayatını zehireden kadınlarda var. Bir kadın olarak kadın haklarının bukadar abartilmasina karşıyım. Siz ne düşünüyorsunuz
Kadın hakları saçmalığının getirdiği son nokta?
Cevapla