Konuştuğum bir çocuk var gerçekten melek gibi biliyorum ki bana hep güzel şeyler yaşatacak asla kıyamıyor bana ama sorun şu ki?

Benim ailemin durumu çok iyi arabam var evim var ve bende öğretmenim maaşımda iyi kurs+özel ders veriyorum.

Ama onun ailesinin durumu kötü çocuk da kuaför yakında yerini açacak belki iyi de kazanır bilmiyorum ama her şeyde ondan fazlayım ve herkes bana çocuğun benim için yetersiz olduğunu söylüyor bende öyle hissediyorum.

Ne yapmam gerek sizce kötü hissediyorum

Konuştuğum bir çocuk var gerçekten melek gibi biliyorum ki bana hep güzel şeyler yaşatacak asla kıyamıyor bana ama sorun şu ki?
Cevapla