Sizce ben niye böyle olabilirim. Yani sonra düzelebilir miyim?

Ben evde iş yapmıyorum. Sadece annem şunu yap bunu yap diyince yapıyorum ama kendi kendime yapmak aklıma hiç gelmiyor. Yani çünkü evin idaresinin annemde olduğunu düşünüp kendi kendime bir şeye kalkışasım gelmiyor. Yani annem o gün evde ne yapılmasına karar verdiyse o işler yapılacak diye düşünüyorum. Annem neresinin temizlenmesini kararlaştırdiysa orası temizlenecek diye bekliyorum. Annem de kendi kendime iş yapmak aklıma gelmiyor diye kızıyor. Gerçi annemin çocuk yetiştirmesiyle alakalı olabilir mi? Erkek kardeşim var. Felaket seviyede dağınık, kıyafetleri hep yerlerde dolaşan biri. Mesela odasına tabakla bardakla yemek içecek getirsin boşlari odasında bırakıyor. Odasında hep mutlaka boş tabak bardak oluyor. Acaba aileyle mi alakalı bir durum?

Sizce ben niye böyle olabilirim. Yani sonra düzelebilir miyim?
Cevapla