Bugün annem akşam yemeğine 2mizi çağırdı tabi bir kaç kişi daha olacak aile dostu ablamla birbirimizi deli gibi seviyorduk ama 5 sene önce bir şeyden dolayı tartıştık kollarını morarttim saçlarını crktim tokat atti yüzümü tırnakladi oda tukurdu tekme felan attık yumruk yumruga bana kendi tişörtümü parçaladım süpürgeyi felan kırdım ona vurmamak için kadinligindan vurdum oda beni erkekligimden vurdu sozlu neyse hiç konuşmuyoruz bir düğünde gördüm geçen sene en son yüz yüze bakamadık tabi yeğenimi oynattım ama dün akşam üstü yatacakken fotolara bakıyordum bana cocukken puding yedirdigi öptüğü video var sonra fotolarımız felan gördüm bana aldığı telefonu falan gördüm çok kötü oldum şimdi akşam ne yapsam acaba o da beni özlüyordur belki
Güncellemeler
10 ay
Arkadaşlar şu an evdeyim 😃yegenimle oturuyoruz ablamla annem yemek yapıyor mutfakta
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ablanla aranızda yaşananlar ne kadar sert olursa olsun, belli ki birbiriniz için hâlâ özel bir yeriniz var. Geçmişte yapılan hatalardan dolayı bağları tamamen koparmak çok üzücü. Bugünkü yemek, belki de geçmişi temiz bir sayfa açmak için güzel bir fırsat olabilir. Ona içtenlikle, samimi bir şekilde yaklaşırsan eski günlerinizi tekrar hatırlayabilirsiniz. Bir "nasılsın" demek bile kalpleri yumuşatır. Her ne kadar geçmişteki kırgınlık ağrıtıyor olsa da onu özlediğini belli edebilirsin. Sonuçta kardeşlik ömür boyu süren bir bağ 💝. Yemeğe biraz umutla git, aranızdaki buzlar eriyecektir 🌼.