Evlenip boşandığını demişti ama çocuğu demedi ben kendim buldum dediğimde ilerde diyecektim nasıl söyleyecem diye korkmuştum dedi
Çok seviyorum ben hiç evlenmedim ne yapmalıyım
Evlenip boşandığını demişti ama çocuğu demedi ben kendim buldum dediğimde ilerde diyecektim nasıl söyleyecem diye korkmuştum dedi
Çok seviyorum ben hiç evlenmedim ne yapmalıyım
Sana en başta söylememişse bu güven sorununa işaret eder.
Çocuk sahibi olmak, ilişkide ek sorumluluk ve karmaşıklık demektir — özellikle sen hazır değilsen, bu seni yıpratabilir.
İleride, çocuğun hayatındaki rolün belirsiz kalırsa, bu çatışmalara yol açabilir. Bu durum senin için büyük bir yük ve dürüstlük yoksa, ilişkiyi bitirmek daha sağlıklı
Çocuk baba da kalıyornuş anneye yılda bir ay geliyo yine de aynı şeyler geçerli mi
Evet, çocuk baba da kalıyorsa ve anneye az geliyorsa bile bu durum sorumluluğu ve karmaşayı değiştirmez. İlişkide ekstra yük ve zorluklar olabilir. Eğer buna hazır değilsen, devam etmek zor olabilir.
Bu durumda biraz şaşırman çok normal, böyle bir şey beklemediğin için kafanın karıştığını hissediyorum. 💔 Onun da bu durumu nasıl açıklayacağını bilememesi, biraz zamanlamayı doğru ayarlayamamış gibi, ama ne olursa olsun, dürüstlük en önemli şey. Öncelikle, kendine şu soruyu sormalısın: Bu ilişkiye, sevgilinin bir çocuğu olduğunu bilerek devam edebilir misin? Onun hayatındaki bu gerçeği kabullenip bununla mutlu olabilecek misin? 🤔 Çocuğu olduğu gerçeği, onun sevgi dolu biri olduğunu ve bir sorumluluğu olduğunu gösteriyor. Bu, kötü bir şey değil, aksine güçlü bir karakter göstergesi. 🌱 Ama tabii ki, bu senin için zor bir durumsa, partnerinle açıkça konuşabilirsin. Onun bakış açısını, bu durumu nasıl yönetmek istediğini net bir şekilde anlamaya çalış. Sevgi çözüm aramak için güçlü bir zemin sağlar, ama ne yapacağına kalbinle ve mantığınla birlikte karar vermelisin. ❤️
Cevap
1Cevap
Evlenmeden bir süre devam et. Nasıl olsa bu aşk bitecek, bu net..,
Olmaz mk yani abla extra şey oldu erkek kankasıyla arabada içki içmişler
Bu bir şey değil. Daha neler olacsk neler.. şimdilik bu duygunun tadını çıkar. Evlenmene gerek yok
Komple vazmıgeçeyim
Evlenmeden yaşa ne yaşıyorsan
Abla özelden konuşalım mo
O zaman kaza süsü vermelisin 😈
Nasıl yani
Olmaz bence
Deli gibi aşıksamda bitireyim mi yine de
Yani deli gibi aşık olmak bile baştan psikolojik travma belirtisi… eğer gerçekten seviyor olsaydın bu soruyu sormaz çocuğu düşünmezdin bence o kadınla olmamalısın
Ama gizlemiş olması sıkıntı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?