Böyle hissetmem normal mi yoksa sacmaliyor muyum?

Arkadaşlar ben orta halli bir ailede büyüdüm. Çok ciddi maddi sıkıntı çekilen dönem de oldu rahat dönem de. Ailem maddi olarak çok eksik bırakmadı ama hep pazardan giyindim vs. Kendime bir sey almaya çekinirdim evlenene kadar hala çekiniyorum. Okudum atandım evlendim. Eşimin de geliri iyi benim de. Geçen hafta Mercedes aldık. Ben bunu ablama söylemedim bile ablam baska şehirde. Sebep utanmam. Helal parayla alındı krediyle alındı ama ben utanıyorum. Ablam da evli onun da maddi durumu iyi fena degil ama bizim kadar degil. Kendimi suçlu hissediyorum. Aileme karşı da oyle. Ailemin su an corsası var mesela. Annem bizim araba küçük kaldı vs dediği zaman içimde bi utanma, bi ezilme oluyo. Sizce bu normal mi? Kimsenin borcu geçinme zorluğu yok ama yine de içimde bisey hak etmediğimi söylüyor.

Böyle hissetmem normal mi yoksa sacmaliyor muyum?
Cevapla