Neden bekar kalmayı tercih eden kadınlar insanları bu kadar ilgilendiriyor?

Cevap vermemi beklemeden beni engelleyen bir üyenin sorduğu soruyu paylaşıyorum:

“Kadınların büyük bir kısmı bekar ve bu oran 2030'a kadar daha da artacak. erkeklerin berbat insanlar olduğundan şikayet edenler onlar değil miydi? Karma kadınları mı yakaladı?”


Yanıtlamama fırsat vermeden beni engelledi ama fikirlerimi buradan paylaşayım. Kadınları erkeklere bağlayan şey tarih boyunca maddi ve toplumsal güvence eksikliğiydi. Eğitim ve iş konusunda eşit fırsatlar sunuldukça erkeğe olan bağımlılık ortadan kalktı. Kimse annesinin şehzadesi olarak büyütülmüş şımarık kaprisli talepkar bir yaratığa hizmet ederek ömrünü feda etmek istemiyor.
Neden bazı insanlar bir erkekle evlenmenin kadından götürdüklerini görmek istemiyor?

Güncellemeler
10 ay
@Luciannwr “Siz evlenmek isteyen erkek bulamayacaksınız 5 sene içinde” demiş de erkek aramıyorum zaten? Kendinizi nimetten saymanızdan bıktım😄
Neden bekar kalmayı tercih eden kadınlar insanları bu kadar ilgilendiriyor?
Cevapla