Belli Bi yaşa gelip bekar olan kadınlara neden evlenmedigi için Başarısız gözle bakarlar?

Fark ettim ki, evli olan Bi ortamda evli olduğu anlaşılsınca ona farklı bekar olana farklı davranılıyor, neden bu yapılıyor? Bunu yaşayan var mı? Çok kötü bir şey. Ayrıca hele ki neden evlenmedin diye soruyorlar ya sinir oluyorum. Evlenmemek bir kusur mu?

Belli Bi yaşa gelip bekar olan kadınlara neden evlenmedigi için Başarısız gözle bakarlar?
Cevapla