Daha 20 yaşındayım ama geçmişi o kadar özlüyorum ki?

Geçmişi hatta geçen seneyi bile çok özlüyorum. Sanki kendime yabancılaşmış gibi hissediyorum. Sevdiğim hiçbir şey yok, sürekli eski fotoğraflarıma bakıp iç geçiriyorum neden böyle sizce?

Daha 20 yaşındayım ama geçmişi o kadar özlüyorum ki?
Cevapla