"Herkes aynı" diye şikayet edip neden aynı tip adamların peşinde koşuyorsunuz?

  • İyi insanlar neden "çok iyi" oldukları için terk ediliyor?
  • İyi insanlar neden "çok iyi" oldukları için tercih edilmiyor?
  • Neden size en çok acı veren insanlar en çok sevdiğimiz oluyor?
  • Sevgiye layık olanlar yalnız kalırken, yıkıcı olanlar neden baş tacı ediyorsunuz?
  • "Adam gibi adam kalmadı" diyorsunuz da, adam gibi olanları neden görmezden geliyorsunuz?
  • Sürekli "prens" hayali kurup sadece çakallara (Çapkınlara) kalmayı nasıl başarıyorsunuz?
"Herkes aynı" diye şikayet edip neden aynı tip adamların peşinde koşuyorsunuz?
Cevapla