Gizli Üye(36-45)10 ayOnlardan biriyim, kimin ne düşündüğü umurumda değil ben Allah korusun o yola girmem. Tek başımayim yillardır kimse yok hayatımda, evlilik düşünmediğim içinde kimseyle yakın olmuyorum ama millet bunu farklı yorumlayabiliyor oysa benim derdim kimsenin yorumu değil, Allah'ın karşısına başı dik çıkabilmek. Günümüz insanlığı batak içinde olduğu için tabi bunu anlamasını da beklemiyorum fakat onların gözünde yeri geliyor yobaz olabiliyoruz fakat onlar keşke bilselerdi
13 Yorumla
Soran10 aySana helal olsun. Allah daim etsin bu ahlakını gerçekten. Ama hiç evlenmeme fikrini bir kez daha degerlendir. İnsan yanında huzur bulacağı bir eş ister bence. Allah hepimizi iyilerle, bizi mutlu edecek insanlarla, dengimizle karşılaştırsın
Cevap sahibi10 ayİşte o denk ne gezer. Olmadığı sürece eksik olsun. Daim çok şükür, kendimi bildim bileli böyleyim. Sayımız artsın
Soran10 ayAmin ama herkesin dengi vardır illa ki. Ben buna inanıyorum kardeşim. Allah yolumuzu açık etsin :)
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 10 ayHerkesin kendi tercihi gibi ama bu yorumum linç yiyebilir belki ama çevremden gördüğüm devamlı tek gecelik ilişki yaşayanların genelde iyi bir evliliği vs olmuyor. İstisnalar mutlaka vardır. Bunun psikolojik açıklaması da vardır mutlaka ama genel gözlemim böyle
14 Yorumla
Soran10 ayKesinlikle çok doğru. Çok net bir gerçek bu zaten. Zina yapanın evliliği iyi gitmiyor. Zaten mutlu da olamıyorlar yani
- 10 ay
Bana da öyle geliyor hep. İlk sevgilisiyle evlenen vs tüm arkadaşlarım çok mutlu. Eig için teşekkür ederim
Soran10 ayRica ederim. Yani ilk görüştüğünle evlenmek zorunda değilsin sonuçta yaşanmışlık yoksa eğer
Soran10 ayBirçok kişiye bile mesafeni koruyarak görüşsen sorun olmaz evlilikte
Bu sorduğunuz soru çok hoşuma gitti hanım efendi
bu bilinçe sahip güzel insanla arkadaşlık yapmak isterim
tabikide sizin için bir mahsuru yoksa13 Yorumla
Soran10 ayGizli kullanıcısınız
Dokunacagim tek kadın karım olacak...
13 Yorumla
Soran10 ayİnşallah
Soran10 ayRica ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Site kuralları gereği buna cevap veremem, Anlayışın için teşekkürler 🧚🏽♀️
010 Yorumla
Soran10 ayNeymiş sitenin kuralları? Ahlaktan bahsediyoruz yanlış mı?
Soran10 ayHee anladım zina yapanların ahlaksız olduğunu söylememek için yorum yapmıyorsun
Soran10 ay@meropiuuu sen aynı anda kaç hesap kullanıyorsun
Soran10 ay@meropiuuu ya sen bi sussana aaaa
Soran10 ayTamam hangisi sensin gizlisin
Soran10 ayAy yanlış yere yazdım ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Allah sabırlarina sabır katsın. Bu devirde çok zor yaşamamak
01 Yorumla
Soran10 ayAllah korusun sabır dilemeyin
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 10 aynormal olması gereken.
10 Yorumla
10 ay7 aydır temizim, rabbim tövbelerimi kabul eder umarım
22 Yorumla
Soran10 ayAmin.
- 10 ay
Mutlaka eder.
Baş tacı ilerdeki eşlerine güzel bir hediye olurlar
11 Yorumla
Soran10 ayErkek de öyle kadın da öyle evet
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
10 ayBu mümkün değil ama bunu basaranlarin alinlarindan operim
128 Yorumla
Soran10 ayNiye mümkün olmasın? Herkes zina mi yapıyor zannediyorsun
- 10 ay
Bak kardeşim herkesin libido kavrami bir değil icin en azginsa ve buna rağmen firsatin varsa da Sirf Allahta korktugun icin yapmiyorsan işte sen o zaman tebrike sayansin anladin mi libidon dusukse firsatin olsada yapmazsin ki
Soran10 ayHerkesin isteği var. Az veya çok sonuçta var ve iradeyle bundan uzak duyulabilir
Soran10 ayDurulabilir
- 10 ay
Az ile cok arasinda ciddi fark var unutma Allah herkesi farkli imtihan eder cok slk kizlar gördüm ben ornek verme istemiyorum
Soran10 ayAllah herkese büyük günah demiş. O zaman evleneceksin
- 10 ay
Evlenmek mümkün mu kimi kandırıyorsun bir dugun ne kadar?
Soran10 ayHerkes düğün yapmıyor. Ne yani zina yapıyorsun da buna kılıf mi ariyorsun
- 10 ay
Kılıf uydurmuyorum
- 10 ay
30 a kadar gelmis ne yapsi catlasin mi bu adam bir escrt yüzü görmesin mi
- 10 ay
Ben bile 23 te eridim Allah muhafaza etsin
Soran10 ayYa boş boş konuşma ben de 27 yaşındayım ama koruyorum kendimi ne var
- 10 ay
Afferim canima bu güzel bir şey ama bilki 30 a kadar gelipte hiç bir erkek koruyamaz kendisini Evlenirsen bunu bil 💦
- 10 ay
Evlilikte takilma bakirlige erkegin ablacım
Soran10 ayBu dediğini kabul etmiyorum. Allah'tan çok korkan insanlar var. Onlar zina yapmıyorlar. Ben de inşallah öyle biriyle evlenicem. Bu dünyaya zevk için değil bir amaç için geldiğimizi farkında olan zeki bir insanla evlenicem inşallah
- 10 ay
Valla düşüncen çok güzel ama maalesef ki çoğu kendisini saklayan dindar kisiler cok ziplayanlarla evleniyorlar Allah cc imtihan edicidir senin tutman zaten evliya olduğunu gösterir
- 10 ay
Esin bozuk olmasi seni bağlamaz nasipte varsa o oluyo
Soran10 ayBaşkasının yorumunun altına zinakar it yazıyorsun ama buraya gelip zina yapanları savunuyosun. Kendinle çelişiyorsun. Ben evliya değilim. Keşke olsam ama değilim. Zina yapmayan çok insan var merak etme biliyorum bunu. Temizler temizlere, kirliler kirlilere layıktır diye Allah söylüyor. Ben temizlere layığım çok şükür ve inşallah da hep öyle kalırım. Rabbim beni ve bu günahtan korunmak isteyen herkesi muhafaza etsin. Eşimin durumu beni bağlar. Bakir biriyle evlenicem Allah'in izniyle
- 10 ay
İnsAllah evlen.
Soran10 ayİnşallah
Soran10 ay@meropiuuu sen kimsin be
Soran10 ay@meropiuuu kes
- 10 ay
Uzak dur kizdan abazn.
- 10 ay
O temiz biri senin gibilere yazmasi caiz değil
Soran10 ay@meropiuuu k3s lan
Gizli Üye(36-45)10 ayOle biri varsa ayaklarinin altini operim esim kuran okuyan biri idi ama eve erkek alip zina yapip yuvasini yikan. Bi kuzum oldu..
11 Yorumla
Soran10 ayÇok üzüldüm gerçekten :( Ama abi inan ki herkes bir değil.
10 ayGerçek bir müslüman olduklarını düşünür takdir ederim.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 765 cevap paylaştı. Saygı duyarım bana ve benim gibilere saygı duymalarını beklediğim gibi herkesin kendi kararı
10 Yorumla
10 aySayılarını çoğalsın Rabbim inşallah
11 Yorumla
Soran10 ayAmin inşallah
10 ayOnların nesli tükenmek üzere.
17 Yorumla
Soran10 ayOnlar dediğine göre sen buna dahil değil misin?
- 10 ay
evet
Soran10 ayZina yapıyorsun yani?
- 10 ay
Tabii ki hayır. Elime kız eli değmedi.
Soran10 ayEvet dedin ya ondan farklı anlaşıldı
- 10 ay
Sen kusura bakma ama istediğin gibi ya da inandığın gibi inanmak istiyorsun. buna benim yapacağım bir şey yok.
Soran10 ayYorumumu okumadın galiba. Sorduğum soruya evet cevabı verince böyle anlaşıldı diyorum. Soruma verdiğin yanıtı yanlış verip sonra böyle yorumlar yapmayın
10 ayGerçekten takdir ediyorum ki bende öyleyim.
11 Yorumla
Soran10 ayNe güzel :)
Aile & Toplum konusunda 689 cevap paylaştı. Kafam rahat çok şükür, vicdanım da
11 Yorumla
Soran10 ayNe güzel... Allah sayımızı artırsın
- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
10 ayAlalh korkusu in drğil kendin için yapma. Çünkü bu yaptığın Allah için değil senin için, o sebeple bunu günah yapmış. Daha dini bile ne için yaptıpını bil eyen insanlar , fırsat bulunca zemberekten boşalmış gibi en dibine vurıyor günahın
01 Yorumla
Soran10 ayÖnce Allah yasakladığı için yapmıyorum, sonra kendim için yapmıyorum. Bana zararı olacağını da biliyorum yaparsam
Gizli Üye(18-24)10 aySenden bişey isteyebilirmiyim noluuuurrrrrrrr
115 Yorumla
Soran10 ayNedir
Cevap sahibi10 ayBurdan söyleyemem de özelden söylesem
Soran10 ayGizli kullanıcısın. Bence soyleyebilirsin
Cevap sahibi10 ayÖyle bişey değil izin verirsen anlarsın soruyu beğensem
Soran10 ayBel altı bir konuysa konuşmaya gerek yok
Cevap sahibi10 ayHayır hayır alakası yok
Soran10 ayO zaman buradan söyle işte
Cevap sahibi10 ayYa özel bişeyim söyliyim anlıcaksın zaten ama burdan söyleyemem
Soran10 ayYaa gizli kullanıcısın zaten niye söyleyemiyosun
Cevap sahibi10 ayHerkesin görmesini istemiyorum çünkü illa bel altı mı gizli konuşuluyor bi tek
Cevap sahibi10 ayYazsan anlıcaksın diyorum burdan söylemeyi bende biliyorum heralde bi iyilik istiycem sadece ya
Soran10 ayTamam da gizlisin kimsin
Soran10 aySana diyorum?
Cevap sahibi10 ayValla hevesim kaçtı kardeşim ya boş ver İyi günler
Soran10 aySana da
Gizli Üye(30-35)10 aybaş tacı onlar maşallah
143 Yorumla
Soran10 aySen de öylesindir inşallah
Cevap sahibi10 ayyani elden geldiğince
Cevap sahibi10 aysende öylesindir
Soran10 ayEvet öyleyim şükür
Soran10 ayElimden geldiğince ne demek yani? Yapıyor musun yapmıyor musun?
Cevap sahibi10 ayne önemi var
Soran10 aySoruyorum
Cevap sahibi10 ayseni tanımak istyrum bana tkp atsana
Cevap sahibi10 ay:)
Soran10 ayHayır. Soruma karşı dürüst bir cevap bekliyorum ama sanırım cevabı aldım. Yapıyorsun belli ki
Cevap sahibi10 aypeki önyargılı hanımefendi :)
Cevap sahibi10 aysorun yok kendine iyi bak
Soran10 aySordum cevap vermedin demek ki öyle
Cevap sahibi10 aytamam saygı duyarım :)
Cevap sahibi10 aysen ne dersen o
Soran10 ayNiye zina yapıyorsun
Cevap sahibi10 ayneden böyle konuşyosun tanımadan etmeden
Soran10 aySoru soruyorum
Cevap sahibi10 aytamam zorlama cevap vermek istemiyorum
Soran10 ayGizlisin zaten neyi kastın bu kadar
Cevap sahibi10 aybelki birazdan açıcam nerden biliyorsun :)
Cevap sahibi10 ay;)
Soran10 ayYa bak cevap vereceksen ver vermiceksen sus
Cevap sahibi10 ayçok gergin birisin
Cevap sahibi10 ayallah sabır versin
Soran10 ayTövbe tövbe yaa cevap vermiyorsun düzgünce konuş o zaman sen de
Cevap sahibi10 aytamam sakin ol :) düzgünce konuşuruz
Soran10 ayTamam düzgün konuş o zaman
Cevap sahibi10 ayTamam olur
Cevap sahibi10 ayGünaydın
Soran10 ayCevap ver önce
Cevap sahibi10 ayNeye vereyim
Soran10 ayOf cidden böyle yapacaksan konuşma.
Cevap sahibi10 ayNe güzel anlaşıyoruz seninle
Cevap sahibi10 aySende de hiç tahammül yok iki laf ettirmedin :)
Soran10 ay10 saat soru sorduğum halde cevap vermezsen edemem tahammül evet. Sinir bozucu
Soran10 ayYa cevap ver ya da sus
Cevap sahibi10 ayBayan gergin :)
Cevap sahibi10 ayTamam rahatsız ettiysem affola. Konuşmak istersen gel
Soran10 aySoruma cevap vermeyeceksen sus demiştim
Cevap sahibi10 ayHmm 🤨
Cevap sahibi10 ayNerelisin
Soran10 ayYa bi sg
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
10 ayKadınlar tarafından tercih edilmeyen, beceriksiz, tecrübesiz ve gay mi acaba diye düşünülen erkeklerdir...
028 Yorumla
Soran10 ayŞu zamanda bir erkek yapmak istese her türlü yapar. Gay olsa kızlarla ilgilenmez zaten. Saçma bir yorum
- 10 ay
Gay olduğu düşünüldüğü için kızlarla ilgilenmiyor diye bakılır diyorum zaten, sen anlamadığın için saçmalamışsın. Tekrar oku...
Soran10 ayGay olduğunu düşünmem. Allah korkusu olan, iradeli, erkek gibi erkek olduğunu düşünürüm. Şeyine daha sahip çıkamayan birinden ne halt olur
- 10 ay
Şeyi yaradan da Allah olduğu için tartışılır
Soran10 ayAllah irade vermiş, akıl vermiş kullan diye demi? Sen de iradene hakim olup evlenince yapacaksın
- 10 ay
Var onun da yolları, muta nikahı var mesela. araplarda oğlan badelemek var gibi gibi. Bel altı mevzuları dine bağlamak doğru değil
Soran10 ayİslam'da muta nikahı diye bişey yok. Bana ne saçma bi kültürden?
- 10 ay
İslamda yok ama İslamı anlatanlarda var. Ufacık erkek çocukları badeleyip (tecavüz) bir kereden bir şey olmaz diyenlerde var. Sorsak biz onlar kadar müslüman değiliz bir de!
Soran10 ayİslam'da olmayan şeyleri getirme. Başkalarının yaptıklarından bana ne?
Soran10 ayAnlatanlar var ve kotuluyorlar diye napalım yani? İslam'da yeri olmayan şeyler sonuçta. Hatta haram bi de üstelik.
- 10 ay
Anlatanlara hoca diyorlar, şeyh diyorlar şıh diyorlar, Allah'ın dostu diyorlar
Soran10 ayBiraz aklını mi kullansan? Herkesin her söylediğine inanma mesela demi? Kuran orada, hadisler orada aç bak oku bilgilen mesela biraz. Sürü gibi güdülme
Soran10 ayGelmişsin o onu diyor, bu bunu yapıyor gibi boş boş şeyler söylüyorsun. E herkes biseyler yapıyor yani napalım herkesin her yaptığını mı baz alıcaz
- 10 ay
Senin aklını kullanmış halin mi bu? Senin yaptığını baz almamı neden istiyorsun peki, en akıllı sen misin :))
Soran10 ayBenim yaptığımı değil Allah'ın dediği bu. Onu baz alacaksın. Evet bak ben aklımı kullanarak neyin doğru neyin yanlış olduğunu ayırt edebiliyorum. Sana da tavsiye ederim
- 10 ay
Herkes dediğini Allah'ın dediği diye anlatıyor zaten, ne farkın var onlardan :)
Bende sana tavsiye ederim ki bildiğini kendine sakla, insanları bir yere yöneltmeye kalkma. Senin görevin kulluk yapmak, kendini üstün görüp başkalarını küçümseme ve Allah'ın işine karışma, şirke girer... Hadi selametle
Soran10 ayBaşkaları yalan söylüyor olabilir o beni ilgilendirmiyor. Tamam ben söylemiyim. Al sana Kuran ayeti "Zinaya yaklaşmayın, çünkü o hayasızlıktır çok kötü bir yoldur." İsrâ Sûresi 32. ayet
Al oku da biraz bilgilen. Kendimi üstte görmüyorum. Allah'ın ayetini söylüyorum ve zina yapmayanları da takdir ediyorum. Bu seni niye bu kadar rahatsız etti?
Soran10 ayAllah'ın emrini söylemek benim boynuma borç. İşe karışmak değil. Daha bunu bile bilmiyorsun konuşma bence
- 10 ay
Ben okudum kitabullahın tefsirini, neyin ne olduğunu iyi bilirim. Sadece senin tavrın ve çıkışların rehber ile uyuşmuyor onu anlatıyorum ama anlamak için gram çaban yok. İKRA!
Soran10 ayBelli okuduğun aynen. Ondan bu dediklerime muhalefet ediyosun
- 10 ay
Okuduğunu anlayamıyorsun aslında ama inatçı bir kişilik olduğun için iletişimin de oldukça zayıf. Seninle anlaşmak zor, tamam sensin deyip uzaklaşmak çok daha iyi olacaktır...
Soran10 ayDiyorum ki benim davranışım seni bağlamaz. Ben doğru olan neyse onu söylüyorum
- 10 ay
tamam sensin demiştim zaten bi zahmet uzatmasan :) bkuyla kavga eden modellerdensin galiba
Soran10 ayYok daha çok sen kendi bkunda boğulanlardansin gibi
- 10 ay
yahu tamam, manyak mısın nesin bi sus :))) git aynada kendinle kavga et yazıp durma bildirim geliyor. Tamam en büyük sensin, hafızsın müminesin, sahabesin, peygamber soyundansın, biz kafiriz gavuruz tamam eyvallah
Soran10 ayYaa kes bee ben öyle bişey demedim boş yapma kendi kendine kafayı yemişsin kes
- 10 ay
Hanım efendi bu yorumdaki konuşmalarınızı okudum Hidayet Allah'ın elindedir
Bu tarz insanlar Benim de çok karşıma çıkıyor uyarıyorsun tamam en iyi müslüman sensin diyorlar
Allah hidayet versin deyip uzaklaşmak gerekiyor
Tartışmaya gerek yok
ne desem Kendini haklı seni haksız çıkaracak çünkü değil mi
Soran10 ay@Sabo0101 evet haklısınız. Hiç uğrasmamak lazım bunlarla aslında
10 ayYapanla Allah arasında o yargılamak hiçbir kula düşmez. İçiniz de gidiyor yapmaya ama ailevi faktörlere dayanarak irade diyorsunuz 😁
012 Yorumla
Soran10 ayHayır ailemden çekincem yok. Allah’tan korktuğum için ve de yanlış bulduğum için yapmıyorum
Soran10 aySen kendini kandır
- 10 ay
Yapmıyorsun diye bana niye atarlaniyorsun. Tercih meselesi bu. Herkes de Müslüman olmayabilir ayrıca. İslam hoşgörü dinidir. Günahlar da kul ile Allah arasındadır. Böyle yargılayıp hor görüp eleştirmek dünyada kendini yaradana eş değer görmektir yani şirk. Peygamber efendimiz bile kimseyi yargilamamisken sen ne ayaksın güzellik
Soran10 ayMüslüman olmayanlara bişey demiyorum olanlara diyorum ve onlar için baş tacı diyip övdüm. Onlara övgü sözcüğü söylemem asıl seni niye bu kadar rahatsız etti
- 10 ay
Seni neden rahatsız ettiğini anlamaya çalışıyorum sadece. Kim naparsa yapsın sanane
Soran10 ayAhlaklı insanları övdüm. Bu seni rahatsız edip kıskandırıyorsa git başka yerde ağla hadi
- 10 ay
Eleştiri kaldırmadığını gizli sorudan anlamalıydım da neyse dengin değilim yobaz görüşlü
Soran10 ayÖvülen insanlardan rahatsız olup sen o övülenler içinde olmadığın için bu rahatsızligin. Yoksa kimse övülen insanları çekemeyip eleştiride bulunmaz. Ortada eleştirilecek bir durum ve söz yok bi kere. Bu kadar mı aşağılık kompleksin var
Soran10 ayGerçekten çok zavallısın
- 10 ay
:) tamam en namuslu övülmesi gereken baş taci bakireler başı sensin buruşuk ablam😘
Soran10 ayGencim ben tatlim sen kendi haline üzül bi tarafları genişlemiş ezik
Kesinlikle katılıyorum sana👍🏼
10 Yorumla
10 aysadece tebrik ediyorum çünkü müthiş irade
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
10 ayara ki bulasın
11 Yorumla
Soran10 ayVarız ama azız
Gizli Üye(25-29)10 ayAçıkçası şu sıralar gotüm çıkıyor diyebilirim :D
048 Yorumla
Soran10 ayO ne demek düzgün konuş
Cevap sahibi10 ayulan ne dedim :D daha nasıl açıklayabilirim :D zinaya bulaşmamak için şu sıralar zor duruyorum dedim
Soran10 aySabredin evlenene kadar. Önüne gelene yatanlar sonra evlilikten lezzet almıyorlar.
Cevap sahibi10 ayO ne demek düzgün konuş
Soran10 ayBenim lafımı bana satma. Düzgün konuşmayan sendin
Cevap sahibi10 aygotüm çıkıyor demem ayıpsa senin önüne gelenlerden aldığın zevkten bahsetmen mi yerinde oldu sence? komiksin :)
Soran10 ayNe saçmalıyorsun ya insan gibi konuş ya da kes sesini
Cevap sahibi10 ayolm senin lafını sana yazıyorum triplere giriyorsun nasıl bi manyak karısın anlamadım ki :D psikopat seni :D gitmiş yukarda botla kavga ediyo Fdhşlfjdrhşlkrtjhlkrfhoşlhjopertjhgopıljertygholjerygtşoljerygtergt
Soran10 aySensin manyak herif. Botla kavga etmedim nasıl yanıt verecek diye onu denedim. Sen ne anlarsın
Soran10 ayTamam anladık espriyi seven birisin ama biraz ağzını da topla yani bi seviyen olsun
Soran10 ayÖnüne gelenlerden aldığın zevk ne demek ya insan gibi konuşmuyorsun ki
Cevap sahibi10 ayolm bot senin zeka seviyenin çok üstünde sen niye onunla kapışıyorsun ljkdfdflh manyak herif bensem alındığın noktaya bi değinir misin? ne dedim de rahatsız oldun mesela? neyi yakıştıramadın neyi ahlak dışı gördün bende?
Cevap sahibi10 ay"Önüne gelene yatanlar sonra evlilikten lezzet almıyorlar" sen bunu diyince bişey yok ben öyle diyince mi problem oluyo got dedim diye kızmıştın bana :D
Soran10 ayÖyle mi? O zeka seviyemle şimdi senin birden fazla hesabını patlatmaz mıyım ben
Soran10 ayBen sana ahlak dışı demedim insan gibi konuş dedim sen itlik yapmaya devam ediyosun
Cevap sahibi10 aybirden fazla hesabım falan yok üstün zekalı mükemmeliyetçi arkadaşım :D ama patlatmanı isterim yazılımcı olduğunu bilmiyordum :D
Soran10 ayönüne gelenlerden aldığın zevkten bahsetmen ne demek? Sen benim ahlakıma laf edemezsin
Cevap sahibi10 aygayet insan gibi konuştum hatta dedim ki ben insan değilim karşımdaki insan gibi davranayım :D ama oda insan değilmiş :D
Cevap sahibi10 aygelenlerden yanlış olmuş özür dilerim :D öyle demek istemedim önüne gelenlerin aldığı zevk diyecektim :D
Soran10 aySenin zekana s*cayim, senin ben *****
Cevap sahibi10 ayama bak ayıp ediyorsun efendi gibi özür diledim dediğin lafa bak ben sana hakaret etmemiştim
Cevap sahibi10 ayhoş değil yaptığın şurda insan yerine koyduk iki makara yaptık girdiğin şekle bak
Soran10 ayŞimdi g*tunu keserim senin görürsün mal herif
Soran10 ayBaştan düzeltseydin. Hakaret ettin resmen
Soran10 ayMakara yapmana bişeu demiyorum ama ahlakima laf ettirmem
Soran10 ayBaştan duzeltseydin bu konuşma böyle olmazdı
Cevap sahibi10 ayya senin o bacak aranı sıkenin aklıni yurdunu sikım senı sıkeceğime elimi * daha iyi * orsupusu girdiği tribe bak seni insan yerine koyanın amnıakoyum
Soran10 aySen git bu or*spu lafını anana söyle hadsiz pz*venk
Soran10 ay5 para etmezin tekisin pc seni
Soran10 ayGotunu sksinler
- 10 ay
Uln bakire sakin kizi ne hale getirdin.
- 10 ay
Ana baci sovdurttun kendine
Soran10 ay@Berat06905 anasına sövmedim. Kendin söyle dedim
Soran10 ayYanlış anlaşılma oldu konuşmalarda.
Soran10 ayAma hak etti de yani şimdi
Cevap sahibi10 ay:)
- 10 ay
Evet haketti seni sinirlendirdi şimdi bende sövücem ona.
Cevap sahibi10 ay@Berat06905 bokunu çıkartma istersen :D
Soran10 ay@Berat06905 söv
- 10 ay
Ama ben gercektete küfür edemeyen biriyim yazamiyorum da öyle küfürleri sen ettin yeterlidir.
Cevap sahibi10 ay@Berat06905 kral :D
Soran10 ay@Berat06905 sen ettin yeterlidir ne demek lan haklı mı yani ne demek istiyosun
Cevap sahibi10 ayhayır sen öyle bir günah işledin beni niye bulaştırıyorsun demek istemiş :D
- 10 ay
Ben istesemde küfür edemiyorum demek?
- 10 ay
Digeri de yanlış anlamis kral deyip gülmüş haha
Cevap sahibi10 ay@Berat06905 ayıp sana :D
Soran10 ay😂😂😂
- 10 ay
🤭🤭
- Aile & Toplum konusunda 457 cevap paylaştı.
10 ayBöyle biri varsa eyvallah
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
10 ayHelal olsun diyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 aybas tacidir
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayAynen öyle
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
10 aySuper evlenek
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı.
10 ayHic yapmadim
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 953 cevap paylaştı.
10 ayİçlerine bastırıyorlar o daha kötü
05 Yorumla
Soran10 ayHayır kötü değil. Kendilerini eşlerine saklıyorlar. Asıl önüne gelenle yatanlar kendilerini tüketiyor. Evliliğe bisey kalmiyo
- 10 ay
Ensar vakfında erkek çocuklara olanları hatırlatırım hep içine bastırma etkileri
Soran10 ayİçine bastırma değil o sapıklık. Bireysel sapıklıkları dine bağlamayın
- 10 ay
Din yurdunda namaz kılan insanlae yaptı nunu
Soran10 ayMüslüman olmadığı halde sırf dini kötülemek için namazında niyazında görünüp pis işler yapanlar var. Onları mi örnek gosteriyosun
Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı. Zina yapmayan kadınlar ölsün lütfen
04 Yorumla
Soran10 aySen öl Çok yaşa
Soran10 ayGe*ber
- 10 ay
Kime diyon?
Soran10 ay@Berat06905 gök mavi p*cine
Sacmalık
01 Yorumla
Soran10 ayNiye? Sen öyle olmadığın için mi
10 ayBanada keşke gelse
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer