Ablamla bir evde yaşiyoruz ablam evli Ablamin evinde yaşadiğim için kira para veriyorum çünkü onlarda kiralik evde oturuyorlar?

Bende evde masraflari ödedim şimdi ablam maaşimni aliyor elime harclik birakiyor ben düğünün için toparlicam diyor napmam gerekiyor 28yaşindeyim kavga ediyor benimle para için kendim toparlarim desemde yok ben toparlarim diyor ama ben calişyorum kendi parama kendim sahip cikamiyorum

Ablamla bir evde yaşiyoruz ablam evli Ablamin evinde yaşadiğim için kira para veriyorum çünkü onlarda kiralik evde oturuyorlar?
Cevapla