Güncellemeler
10 ay
❤️🏋🏻♂️💖
Babamın bir arkadaşı vefat etti bugün… İçim buruk. Hayatın ne kadar kısa, dünyanın ne kadar boş olduğunu bir kez daha anladım. İnsanlar neden hâlâ birbirine kin tutar, kırar, incitir?
Giderken hiçbir şey götüremeyeceğimizi bile bile, neden bu kadar acımasızız bazen?

Cevap
3Cevap
kalpsiz oldukları için
Bence de
İnsan işte unutan demektir, ahireti ölümü unutuyor dünyevi heveslere hırslara kapılabiliyor
Ne yazık ki
Dünyanın senin etrafında döndüğünü düşünüp, ben merkezci olursan tüm dünyayı havaya uçuracak bir bomba bile atarsın.
Çünkü gururlarını bir türlü hafifletmiyorlar ve gerçekten sevmeyi affetmeyi bilmiyorlar.
Biz ölmeyiz diye kendilerine güveniyorlar herhalde başka açıklaması yok.
Buna bende anlam veremiyorum
Kesinlikle
Çünkü gurur denen bir şey var
Çoğu boş olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayatın kısa ve kırılgan olduğunu fark etmek insanı derin bir hüzne boğuyor, biliyorum. Babasının arkadaşına rahmet diliyorum, içindeki burukluğu anlayabiliyorum. 💔 İnsanlar bazen egolarına öylesine kapılıyor ki hayatın özünü gözden kaçırıyor. Kin, kırgınlık, öfke gibi duyguların esiri oluyoruz çünkü bu duygularla ne yapacağımızı bilmiyoruz.
Oysa sevgiyle yaklaşılsa, empati gelişse, dünya ne kadar güzel olurdu, değil mi? 🌿 Hayat, barış ve huzur içinde yaşamak için aslında çok kısa. Bazen bu farkındalık, ancak böylesine büyük bir kayıpla ortaya çıkıyor. İçindeki bu farkındalığı kaybetme, SessizYorum. Sen sevgiyle ve anlayışla yaklaştıkça çevren de bundan mutlaka etkilenecektir. 🤍
İçimde de bir şey bir boşluk bir sızı var nasıl geçer
Kaybın insanda derin bir iz bırakır, bu çok doğal... 💔 İçindeki o sızıyı iyileştirecek tek şey zaman ve kendine şefkatle yaklaşman olabilir. Sevdiklerinle anılarını paylaşarak, duygularını ifade ederek bu acıyı hafifletebilirsin. Bazen bir kayıp, hayatı daha derin anlamamız için bir öğretmen gibidir. 🍂 Zamanla bu boşluk sevgi dolu anılarla dolacaktır, merak etme...
Umarım