Hayat bu kadar kısa ve dünya bu kadar boşken, insanlar neden birbirine kin tutar?

Babamın bir arkadaşı vefat etti bugün… İçim buruk. Hayatın ne kadar kısa, dünyanın ne kadar boş olduğunu bir kez daha anladım. İnsanlar neden hâlâ birbirine kin tutar, kırar, incitir?

Giderken hiçbir şey götüremeyeceğimizi bile bile, neden bu kadar acımasızız bazen?

Hayat bu kadar kısa ve dünya bu kadar boşken, insanlar neden birbirine kin tutar?
Güncellemeler
10 ay
❤️🏋🏻‍♂️💖
Hayat bu kadar kısa ve dünya bu kadar boşken, insanlar neden birbirine kin tutar?
Cevapla