Hayat üzmek ve üzülmek için çok kısa değil mi?

😔
😔
Selamlar arkadaşlar! Son yaşanan deprem hepimizi fazlasıyla üzdü. Detayda ki fotoğrafta bir adamın, sevdiği kadına yazdığı son not. Sanırsam afat ekibi bulmuş, adam maalesef ölmüş. Çok üzücü, aşırı üzüldüm yani. Hayat maalesef çok ama çok kısa.

Diyeceğim şu ki; Geç olmadan sevdiklerinize sarılın, onları sevdiğinizi söyleyin. Yarının ne olacağını bilemeyiz. Pişman olmadan, gururumuzu, kibrimizi bir kenara bırakmalıyız.
Hayat üzmek ve üzülmek için çok kısa değil mi?
Cevapla