Akrabalarımız bize haksızlık etmiyor mu sizce?

İlk olarak 9 kardeşler baba tarafım. Bundan 7 yıl ömce mal bölümü yaptılar. 9 kardeşten 1 ide engelli dedem ve babanemle yaşıyor. İlk bölüşürken dendi ki engelli kardeşimize köydeki evi 2 tarla verilecek en çok mal ona verildi kim bakımını üstlenirse mallarda onun olacak. Babam üstlendi ama sonradan babanemle dedeme de siz bakacaksınız biz bu malları üçüne diye verdik diye lafı çevirdiler babanemle dedemin bi emekli maaşı var ve ikisi de 90 ınında yaşlılar. Dedem prostat hastasıydı köyden getirdik üçünü kendi evimizde bakmaya çalıştık ama olmadı sığamadık eve ve çok kokuyordu geri dedem hastalandı zaten vefat etti ama hep babam baktı hiçbir kardeş gelipte yardım falan etmedi babanemle annemde anlaşamıyor zaten çok küfürbaz birisi babanem hiçbir şeyfen memnun olmaz. Şimdi iki kadın kaldılar ve sürekli köye git gel oluyor ilgilneiyoruz tabiki ama bu sefer diplerinde amcamlar var kışın kaloriferlerini yakmaya bile söyleniyorlar bakacaksanız bakın biz yapmayacağız her şeyleriyle siz ilgileneceksiniz yanlarında yatacaksınız vs babam bir kış durdu yanlarında şimdi yaz olduğundan durmuyor gidip geliyor ona laf çıkarıyorlar resmen bize haksızlık oluyor yanımıza bi eve kiraya getirelim diyoruz onu kabul etmiyor babanem ben çıkmam köyden evden diyor biz o kadar sene baktık şimdi amcamlar bakmayacaksınız bakıcı tutalım elinizdeki malları da verin demeye getiriyorlar babanemle engelşi halam da öyle yatalak flan değiller iyiler yani

Akrabalarımız bize haksızlık etmiyor mu sizce?
Cevapla