Önyargı yapacaklar soruyu okumadan geçsin?

Abimle 9 - 10 yaşlarimizda kötü kanallardan gördüğümüz şeyleri yapmaya çalışıyorduk. Abim benden 1 yaş büyük sadece. Neyse onunla güya karı kocaydik. çocuk yapacaktık güya. Çocuk aklıyla böyle şeylere yeltenecekken annemin kız arkadaşı bizi yakaladı. İyi ki de yakalamiş. Ne anneme nede başka kimseye söylemedi bu yaptığımız şeyi. Allah ondan razı olsun. Neyse şimdi sorun şu ki ben 24 yaşıma geldim hala utanıyorum. İnternette çok insana sordum bu soruyu bazıları çocuk aklıyla olan şeylerden sorumlu değilsiniz derken bazıları da çok kınadı. Ama ben kim ne derse desin bu konuda hep utanacağim. Peki ya sizce bu konuda çok mu suçluyuz? Büyüyünce bu konuyu ne o açtı nede ben. Ama abimin yanında açık giyinemiyoum mesela. Kendimi kötü hissediyorum o yaşadığımız şeyler geliyor aklıma. (Ama aramızda yakınlık olmadı sadece olacaktı neredeyse. Ama olmadı. ) Neyse işte ben bu konuda çok vicdan azabı yaşıyorum utanıyorum sizce ne yapmalıyım?
Önyargı yapacaklar soruyu okumadan geçsin?
Cevapla