Yıllardır arayıp sormayan kardeşinize tepkiniz ne olur?

Yıllardır arayıp sormuyordu ev araba aldım bir yerden numaramı bulmuş beni arıyor hayırlı olsun Çok sevindim cart curt..
Senin Hayırlı olsun ona da ihtiyacım yok sevinmene de ihtiyacım yok dedim yüzüne kapattım bir daha beni arama yüzsüz dedim.

Yıllar önce beni ameliyat olduğumda gelip zerre ilgilenmedi yapayalnız yaşadığımı bildiği halde ardına demiş ki inşallah ameliyattan çıkamaz demiş.

Şimdi ev araba aldım beni arıyor Bana Bela okuyorsun Beni niye arıyorsun.

Her namazımda dua ettim Allah'ım bana ablam gibi bir insan nasip eyleme diye 🙏 bu kadar vicdansız Merhametsiz yüzsüz ben insan görmedim.
Yıllardır arayıp sormayan kardeşinize tepkiniz ne olur?
Cevapla