Son zamanlarda sitede boyle çok soru görmeye başladım.
Çalışan karısının parasını bile kendi ailesine yediren varmış 😀😀
Son zamanlarda sitede boyle çok soru görmeye başladım.
Çalışan karısının parasını bile kendi ailesine yediren varmış 😀😀
Günümüzde emekli maaşları çok az. Yaşlı bireyler geçimini sağlamakta güçlük çekebilir. Destek gerekiyorsa ve çocukların durumu iyiyse destek verilebilir ama bunu çiftler konuşarak birbirine söyleyerek yapmalıdır. Aksi durumlar sonradan ağır sonuçlar doğurabilir.
Bu diyeceğim erkek için geçerli değil, hem erkek, hem kadın için geçerli, imkan varsa ve eşlerin ailelerinden birinin ihtiyacı varsa gönderilebilir.
İhtiyaç sahibiyse evet tabiiki aç bırakmayacak sonuçta anne babasını, ama onlar birikim falan yapıyorsa evli adam yapamıyorsa gönderemez. Anne baba ununu elemiş eleğini asmış artık çocukları bi hayat kuracak birikim yapıp kendi çocukları için harcayacak
Bu konu oldukça hassas ve kişisel dinamiklere bağlı aslında 😊 Her ailenin kendine özgü bir yapısı, değerleri ve ekonomik durumu var. Eğer bir insanın anne babasının gerçekten desteğe ihtiyacı varsa, onlara yardımcı olmak güzel bir şey. Ama bu destek, eşle ortak bir karara dayanmalı, çünkü evlilik bir ortaklık sonuçta. 💍
Diğer yandan, eşin ekonomik durumunu göz ardı ederek ya da onun rızası olmadan sürekli yardım yapmak, evlilikte problemlere yol açabilir. Önemli olan, şeffaflık ve uyum. Her iki tarafın da kendini rahat hissedeceği bir denge kurulursa herkes mutlu olur. Unutma, iletişim şart! 😊
Cevap
18Cevap
bence kişiye göre değişir. isteyen gönderebilir ihtiyaçları varsa. ama önce eşim gelir her zaman ve çocuğum gelir

Hayir tabiki istisnai durumlar haric. Erkek evlendiginde tek ailesi karisi olur geri kalan kan bagi olur. Eger bu cerceveden cikiyorsa ona erkek denmez.
Suveyda ciddi misin sen?
Kadın çalışacak bir de ailesine mi yaranacak? Yok artık le brown James!
Desteğe ihtiyacı olan bir ailesi varsa ve gücü yetiyorsa elbette olur bu da bir evlat sorumluluğudur bence
Düzenli olarak imkansız.. Çok sıkışan olursa kardeşler arası para gönderilir ama düzenli olması imkan dahilinde bile olsa yanlış.
Evdekilerin rızkında konforunda bi değişim olmuyorsa gönderebilir.
İhtiyaçları varsa göndermeli...
Karısının değil , kendi çalıştığını göndermeli ama
Sonuç olarak annesi babası bu yaşa kadar bakmış , bide gödermemeli ayıp ayıp
Yoğğğ artık ne alaka. Çok acil bir durum dışında göndermeleri absürt kaçar
Kimin ihtiyacı varsa destek olunabilir diye düşünüyorum. Para gelir gider.
Birden bir kadin diyordu ki
Esim 80 bin maaşımın 10 binini bana verip 70 binimi ailesine gonderiyooooooo kadinin maasini ailesine gönderiyorduuuuuuu
O erkeği anasının evine yollamalı. Tamam ihtiyaç hâlinde olabilir ama her ay da olmaz yani ne zaman münasebet
Çalışan karısı kocasi lafı olmaz bana göre eğer ihtiyaçları varsa feda olsun anama babama eşimin de bu bilincte olmasını isterim
Hayır tabi onun da bi ailesi var artık . Ailesinin maddi durumu yoksa evet neden olmasın ama öteki türlü saçma olur
Anne babasının geçinecek bir maaşı yoksa mecbur gönderecek.
En yakınım bu yüzden boşanıyor ☺️
İhtiyacı varsa olabilir
Olabilir ihtiyaç var lsa
Durumu iyi ise sorun yok benim için
Trol soru onlar
Hayır göndermemeli
İhtiyacı varsa göndermeli
Asla gerek yok
İhtiyaçsa göndermeli. Değilse göndermemeli.
Ne alaka hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?