Evlendikten sonra bir kadının kendi ailesiyle görüşmek istememesi normal mi? Böyle yapan var mı?

Yengem mesela görüşmemek için bahaneler buluyor hep her şeyimi eleştiririrlerdi hiçbir kararıma saygı duymazlardı diyor. Böyle görüşmeyen kadınlar var mı? Eşinin ailesini kastetmiyorum kendi ailesini...

Evlendikten sonra bir kadının kendi ailesiyle görüşmek istememesi normal mi? Böyle yapan var mı?
Cevapla