Arada kaldım, 2 kızdan hangisi evlilik için daha uygun sizce?

ciddi düşünüyorum biriyle evlenmek istiyorum. birisi 25 yaşında diğeri 19 yaşında.
ben biraz yaşlıyım 40 olucam ama ikisi de yaş farkına takmıyor.
19 olan sohbetimi seviyor alışkanlık yapmışım ama ilerisi olmaz gibi ailesi problem çıkartır.
25 olan da kafa dengi beni çok iyi anlıyor ve yaşımı sorun etmedi sesli konuştuk sohbetimi sevdi hatta sana kız ayarlayalım sen nasıl bu yaşa kadar bulamadın vs diyerek gönderme yapıyor sinyal veriyor.
ikisi de uzak mesafe ben İzmir'de, 19 olan kız gümüşhanede yaşıyor. 25 olan mardinde. ama 25 olandan daha iyi eş olur gibi geldi. hayatıma hiç kız girmedi ba-kir bir erkekim.

Arada kaldım, 2 kızdan hangisi evlilik için daha uygun sizce?
Cevapla