Bunu hep kul hakkı diye öğrettiler bize ama Kuran'da şirk koşmak olduğunu bildiriyor?
Hani kul hakkıydı?
Bunu hep kul hakkı diye öğrettiler bize ama Kuran'da şirk koşmak olduğunu bildiriyor?
Hani kul hakkıydı?
Şirk olduğunda dinden çıkıyosun. Tekrar Kelime-i Şehâdet getirmediğin sürece ebedi cehennemliksin. Kul hakkı ise Allah'ın kulların iradesine bıraktıgı bir günah ne kadar tövbe edip Allah'a yalvarsan da muhattabın olan kişi ile helalleşmediğin sürece onun azabını çekeceksin.
Kardeşim dinden çıkmaktan daha büyük ne olabilir?
Kul hakkını affetmez derken bunun affını kuluna bırakır çünkü o anlamda affedilmez deniyor. Yani kulların arasında çözülecek bir durum. Diğer büyük günahların affına ise Allah karar verir
İşlediğin kul hakkından kurtulman için, hem kulun hem Allahın affetmesi lazım, kul ile bu dünyada Allah ile ahirette hesaplaşılacak, bu sözü o yüzden diyorlar.
Cevap
0Cevap
Şirk koşmak diye biliyorum kul hakkı kişilerin arasında olan dava
Şirk
İkisi de. Yine de Allah bilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?