Arkadaşlarınızla eşli olark evde falan görüşür müsünüz, neden?

Biz hiç sevmeyiz, yeni evlenmişse ev ziyareti yaparız , benek görmesi ya da bayaramda falan. Onun dışında eşli arkadaş ortamı eve alma gitme falan yoktur bizde. Eve öyle herkes giremez bizd egitmeyiz. Zaten öyle samimide olmayız, millet çıldırmış neler neler duyuyoruz. Bizde ev mahremdir, heeked giremez.

Arkadaşlarınızla eşli olark evde falan görüşür müsünüz, neden?
Cevapla