Tecavüze uğradım ama elimde kanıt olmadığı için ve tehtid edildiğim için polise gidemiyorum lütfen ciddi yorum yazarmısınız?

Çok kötü bir durumdayım tecavüz edildim madde verilerek. Ama kimse bana inanmaz diye kimseye anlatamadım 3 kişi tarafindan buna maruz kaldim. Tehtid edildiğim için de polise gidemiyorum ve elimde hiçbir kanit yok lütfen duzgun ciddi yorumlar yazın

Güncellemeler
10 ay
Yorumlarda yalan söylüyorsun diyenler iftira atanlar küfür edenlerin umarım basina aynısı en yakınına gelir.
Tecavüze uğradım ama elimde kanıt olmadığı için ve tehtid edildiğim için polise gidemiyorum lütfen ciddi yorum yazarmısınız?
Cevapla