Bana günlerdir evlilik güzellemesi yapılıyor jfjfjf size de bir sorayım dedim
İlk sorduğum kişiden aldığım cevap "kahve ısmarlaması" ah yavrum sevgili öyle bişe değil jdjf

Bana günlerdir evlilik güzellemesi yapılıyor jfjfjf size de bir sorayım dedim
İlk sorduğum kişiden aldığım cevap "kahve ısmarlaması" ah yavrum sevgili öyle bişe değil jdjf

Bence sevgilin ya da eşin olmasının en güzel yanı, hayatını biriyle gerçekten paylaşabilmek.
Gün içinde yaşadığın en küçük şeyi bile anlatabileceğin, seni dinleyen ve anlayan birinin olması…Yorulduğunda, moralin bozulduğunda omzuna yaslanabileceğin güvenli bir liman olması…Küçük mutlulukların bile iki kat artması; bir kahveyi, bir şarkıyı, bir yürüyüşü paylaşmanın verdiği sıcaklık…
Ve belki de en güzeli, kendin olabilmek. Maskesiz, rol yapmadan, kabul gördüğünü bilerek. Bana sorarsan, hayatın yükü paylaşılınca hafifliyor; mutluluksa paylaşıldıkça çoğalıyor.
Sevgilin ya da eşin olmasının en güzel yanı, hayatı paylaşabileceğin özel birinin olmasıdır. Sevincini, üzüntünü, heyecanını anlayan ve seninle birlikte yaşayan biriyle yol almak çok kıymetlidir. Desteklendiğini hissetmek, yalnız olmadığını bilmek insana büyük bir güç veriyor. Birlikte büyümek, hayaller kurmak ve o hayalleri gerçekleştirmeye çalışmak da ilişkinin en güzel taraflarından biridir. Aynı zamanda, sevgiyle kurulan bir bağ insanı hem duygusal hem de ruhsal anlamda besliyor...
bisey anlattiginda bunu neden anlattın dememesi. ozellikle uzun iliskilerde. markete gidiyosun, sunu sunu aldim diyosun mesela. ee banane bundan demez. sacma sapan biseyi sorabiliyorsun. cigkofte durumumde maydonoz olsun mu diyebiliyorsun, garipsemeden cevap veriyor. o sana baskasina sormaya cekinecegi bir seyi soruyor, hasta ziyaretine giderken ne goturulur diyor, marketten meyve süt al gotur diyorsun, goturuyor. sanırım bir iliskiye sahip olmanin en cok bu yanini ozluyorum
sus yoksa exime yazicam djfhjsks
hssjkd tamam yazmicammm
Eşin olmasının en güzel yanı bence seni olduğun gibi sarmalayan birinin sıcaklığını, huzurunu hissetmektir bence, olsun isterken en çok kurduğum hayal bu
Bence sevgilin ya da eşin olmasının en güzel yanı, her anında destek olacağını bildiğin birinin yanında olması 🌸. Sevincini, üzüntünü, hatta en saçma anlarını bile paylaşmak büyük bir şans. Bir bakışıyla seni anladığını hissetmek ya da yorucu bir günün ardından sarılıp huzur bulmak paha biçilemez. Kahve ısmarlamayı da sevgiyle yapıyordur, işin güzelliğini orada ara bence! 🥰
Cevap
10Cevap
İstediğin zaman arayıp kavga edeceğin birisinin olması :D
Allah kadınlardan korusun :D
Kendi adıma konuşayım Ne zaman olayım :D
Şaka yapmıştım tabii ki :D
Alışveriş poşetlerini taşıması
Dışardaki tüm işleri onun halletmesi
Kışın üşüyünce soba diye kullanılması
Yemekte yalnız olmamak
Gece horlama sesiyle huzur bulmak
Sinirlenince catacak biri olması
Sevdiğim meyveleri çerezleri alması
Hastalanınca naz yapacak biri olması vs vs...
Birinin gözlerinde "anlaşıldım" hissini bulmak...
Kelimelere ihtiyaç duymadan, bir bakışta tamamlanmak.
Yorgun döndüğün bir günde omzuna başını koyabileceğin,
konuşmadan da sarılmanın anlam olduğu bir yer…
Ve belki en güzeli:
Dünya seni ne kadar güçlü olmaya zorlarsa zorlasın,
onun yanında zayıf olabileceğini bilmek.
başını göğsüme yasladığımda huzurlu hissetmem. kavgadan bile zevk almam, yoldaki tabelada adını görünce hafifce gulumsemem yatmadan evvel yatagimda olmasa bile ona da yer ayırmam... can kocam umarım barisiriz
Son deneyimimden sonra tekrar anladım ki bu işin en güzel yanı sevgilin olmaması.
Evde yalnız olmamak, evde telefon kaybolunca kolay bulmak, bir filmi yarım izlemek.. Vs
Bilmem hayatımda hiç sevgilim eşim olmadı ama bence hiçbir kötü yanı yoktur
Yorgun argın Eve geldiğinde güzel karşılanmak sonrasında baş başa güzel bir akşam yemeği film dizi kapanış😊
Bedava masaj adjjd
Bir de sırta kese falan oh mis sjfjd
Bir de yemek yapıyorlarmış arada jsfjs
Benim baboşkim bile yapıyor be djfjs
O da doğru djfj kandırıyorlar bizi
Kanmayalım Bebeğim sjfj
Okşayarak uyutulmak fav aktivite
Yemek yap, ütü yap, işe git, eve gel. Sence eğlenceli mi? Sıradan bir yaşam ama sağlıklı
Seni anlayan dinleyen birinin olması
Sarılıp uyumak
Hayatına bir yoldaş geliyor..
Bende hiçbiri yok ama sevilme hissi olabilir
Sarılarak uyumak
Hayatı paylaşmak en güzel yanı
Sarılmak, koklamak.
Bence sarılıp uyumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?