Sevgilin/eşin olmasının en güzel yanı sence ne?

Bana günlerdir evlilik güzellemesi yapılıyor jfjfjf size de bir sorayım dedim

İlk sorduğum kişiden aldığım cevap "kahve ısmarlaması" ah yavrum sevgili öyle bişe değil jdjf

Oyşşş 🖤
Oyşşş 🖤
Sevgilin/eşin olmasının en güzel yanı sence ne?
Cevapla